Bedrijfshulpverlening

         
Start de zelfinspectie

Bedrijfshulpverlening; goed geregeld?

Iedere organisatie moet één of meer interne bedrijfshulpverleners aanwijzen. Zij bieden hulp bij ongevallen en noodsituaties. Ze kunnen de andere medewerkers en bezoekers evacueren bij calamiteiten.

Heeft u alles goed geregeld? Functioneren de bedrijfshulpverleners zoals het moet?

Aan de hand van deze zelfinspectie kunt u dit zelf beoordelen. U kijkt naar uw organisatie zoals een inspecteur van de Inspectie SZW dat ook doet.

Hoe werkt het?

  • U beantwoordt 6 korte vragen. Die geven op hoofdlijnen aan hoe het staat met de bedrijfshulpverleners in uw organisatie.
  • Het resultaat: een lijst met actiepunten. Deze lijst kunt u downloaden, printen of naar een collega mailen.

U kunt het invullen onderbreken. Na afronding van dit onderwerp kunt u de resultaten downloaden of naar uzelf mailen. Middenin onderbreken kan ook: maak een bladwijzer voor de pagina waar u bent of voeg hem toe aan uw favorieten. Van daaruit kunt de zelfinspectie weer opstarten.

Uw gegevens blijven geheim. Uw antwoorden zijn niet toegankelijk voor de Inspectie SZW.